CrelanCo Familiedag in Pairi Daiza

Crelan, een coöperatieve bank, liet voor de familiedag van de CrelanCo Foundation door Compacon thematische merchandise ontwikkelen. Het resultaat: een unieke goodiebag in safaristijl die bezoekers verbond en herkenbaarheid bood.

 Lees deze case

Even opladen met Engie

Klanten van ENGIE Nederland ontvingen een solar charger als zomergeschenk. Het idee achter deze campagne was dat de zon nieuwe energie levert. Niet alleen aan de klanten zelf, maar ook aan hun mobiele apparaten.

Ga naar case

 

Swingend het jaar uit met Randstad!

Al meer dan 55 jaar speelt Randstad actief een toonaangevende rol in de arbeidsmarkt. Zij helpen mensen bij het vinden van een baan en geven hun carrières vorm. Randstad heeft veel flexwerkers in dienst en om hen te bedanken hebben zij als eindejaarsgeschenk allen een Randstad speaker in ontvangst mogen nemen.

Ga naar case

Meer weten?

Contact ons!

Contact

Blijf in contact met Compacon!

Abonneer je om de laatste inzichten, tips en trends op het gebied van promotionele productmedia rechtstreeks in uw inbox te ontvangen.

×