Center Parcs
'Your nature's waiting'

Center Parcs stelde de natuur altijd al centraal met haar inspirerende visie 'mensen bij elkaar brengen in de natuur': Deze duurzame focus komt in de volle breedte tot leven in haar merkidentiteit, bedrijfsvoering en samenwerkingen, zoals ook die met Compacon. Voor deze case interviewde wij Ruud Rerink, product director bij Center Parcs. 

 Lees het interview

 

GroupBuy®, dat is samen inkopen, samen besparen

 De inkoopmodule GroupBuy® geeft gebruikers de mogelijkheid om gezamenlijk in te kopen en zo tijd en geld te besparen. Hoe?

   Lees de case 

Swingend het jaar uit met Randstad!

Al meer dan 55 jaar speelt Randstad actief een toonaangevende rol in de arbeidsmarkt. Zij helpen mensen bij het vinden van een baan en geven hun carrières vorm. Randstad heeft veel flexwerkers in dienst en om hen te bedanken hebben zij als eindejaarsgeschenk allen een Randstad speaker in ontvangst mogen nemen.

Ga naar case

Promotionele webshop voor Yamaha

YAMAHA Motor Europe heeft Compacon gekozen als partner voor hun promotionele webshop. YAMAHA was enige tijd terug op zoek naar een online oplossing waardoor hun Europese distribiteurs en dealers gemakkelijker en sneller promotionele producten van YAMAHA kunnen bestellen.

Ga naar case

Even opladen met Engie

Klanten van ENGIE Nederland ontvingen een solar charger als zomergeschenk. Het idee achter deze campagne was dat de zon nieuwe energie levert. Niet alleen aan de klanten zelf, maar ook aan hun mobiele apparaten.

Ga naar case

 

Meer weten?

Contact ons!

Contact

Blijf in contact met Compacon!

Abonneer je om de laatste inzichten, tips en trends op het gebied van promotionele productmedia rechtstreeks in uw inbox te ontvangen.

×